Oct 24, 2012

BEAUTY PURCHASE

It`s not that i needed any of these, but i am so weak when it comes to beauty products.

In the last few days i bought: Ruby Kisses ~ Hot Pink Obsession, Essence nail oil, Catrice ~ San Francisco, L`oreal Elvive Extraordinary Oil (for hair), Essence Apple Cinnamon Punch hand balm and YSL Volupte Sheer Candy.


Nail polishes look great in the bottle, can`t wait to put them on my nails. Essence Hand Balm smells amazing, i love their winter edition hand balms. 

The YSL lipstick is so pretty, isn`t it? I`ve chosen Luscious Cherry shade. "Yves Saint Laurent Volupté Sheer Candy Lipstick is the lip stick that thinks its a lip balm! Dressed in a sheer veil of brilliant colour, boosted with a fruit extract rich in vitamins and antioxidants, lips become deliciously sensual (Feel Unique)."




I bought it here.
 

15 comments:

  1. Hot pink obsession ravnokar na mojih nohtkih <3 navdušena sem nad barvo&obstojnostjo!super nakup ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tud meni so RK super laki, noben do zdaj me ni razočaral :).

      Delete
  2. A te kreme od essence že majo na poličkah? katera sta pa še ostala dva vonja? Pa tole olje za lase me zanima, če se ga splača nabavit. Jst imam enega od Syoss-a, ki pa ni ne vem kako vredu in pa Kerastase (ta je moj najljubši).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja imajo, jaz sem jo v Müllerju kupila. Ostala 2 vonja sta: http://www.chicprofile.com/wp-content/uploads/2012/09/Essence-Winter-2012-Hand-Cream-Collection.jpg Meni je tale najbolj dišal. Olje za lase še nisem izprobala, ga pa vsi zelo hvalijo, zato sem si ga tudi kupila. Če si s Kerastase zadovoljna, boš sigurno s tem tudi, sta baje podobna. ;)

      Delete
  3. Vse fuuul lepo, js se tut ne morm upret kozmetiki, sploh odkar delam v YR - vsak dan z novo vrečko domov. :D Sm že celo plačo zapravla, hahah :P Ful bi mela tole šminkico pa kremce od Essence, čeprav mam še vse 3 vonje od lani, pa še eno čis novo kremo za roke, ups. :$ Oljček od L'Oreala mam pa tut js in mi je ful fajn, 100x boljši kot tisti od Alverde! xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj grozno je, samo hrčkam kozmetiko :D. Sploh si ne predstavljam, da bi delala v YR, pomoje bi bila na enakem kot ti :D. Krema pa tale full diši, tako da ti jo priporočam, pa čeprav imaš še ostale- zdej je itak sezona mazanja rok, se bodo hitro uporabile :D. Upam, da mi bo olje OK, sem vesela, ko berem take pozitivne izkušnje z njim.

      Delete
  4. Super nakup :) js mam tut tale oljcek in sem ful zadovoljna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blogerke ste me prepričala v njegov nakup, upam da mi bo odgovarjal ;).

      Delete
  5. embalaža od šminke je tkoo lepa <3 & nujno si moram nabavt tole kremo :)

    ReplyDelete
  6. jaz bom tudi danes preizkusila to olje za lase :) upam, da bo fajn.. in šminka zgleda ful lepa <3

    ReplyDelete
  7. krema za roke... <333
    imam isto.

    xoxo, Nina

    ReplyDelete
  8. Super nakupi!! Kako se pa kaj olje obnese? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za 1x sem ga samo 1x uporabila in ni nekega WAU efekta, je pa vredu ;).

      Delete