Dec 8, 2012

THINGS I LOVE ABOUT DECEMBER

Last year i made a post- things i love about winter and today i decided to make a similar post -  

Things i love about December


♥ Month full of sweets and hot drinks ♥ 


♥ Cinnamon candles ♥ 


♥ Snow ♥ 


♥ Home decoration ♥ 


  ♥ Christmas lights/decoration in the cities ♥ 


♥ Rudolph jumpers ♥ 


♥ My birthday ♥ 


♥  Christmas dinner with my family ♥ 


♥  And last but not least- the end of the December- New Year`s Eve ♥ 

Source: weheartit.com, tumblr.com
 

13 comments:

  1. No, mislim, da sem dobila metuljčke, haha :D December je zakon, ko le ne bi bilo tako mrzlo in zasneženo :(

    ReplyDelete
  2. ŠE ENA, KI OBOŽUJE DECEMBER IN BOŽIČNO VZDUŠJE. :DDDD

    Obožujem čisto vse tole, kar si napisala. :) In prekrasno pokrajino. :)

    xoxo, Nina

    ReplyDelete
  3. December je res čudovit mesec :) Če imaš takrat rojstni dan, pa še toliko bolj ;)

    ReplyDelete
  4. fino je! <3 pa sonček čez dan in je zima popolna :)

    ReplyDelete
  5. Jaz sem letos zelo praznično razpoložena že od začetka decembra, kar mi je kul, ker sem se prejšnja leta vedno jezila in uživala šele na dejanski božični dan. Je pa res, da letos nimam obveznosti na faksu in verjetno to pripomore k vzdušju. :)
    Super fotke si izbrala za ta post. :)

    ReplyDelete
  6. ohh kako cudovite fotke.. <3 <3

    ReplyDelete
  7. rojstnega dneva sicer nimam, mam pa rada use ostalo kar si naštela :P

    ReplyDelete
  8. gotta love winter in general. =) <3

    ReplyDelete
  9. Sneeeg! :D
    Me že kar ima, da bi smrekco postavla. :D

    ReplyDelete
  10. Joj, tisti puloverčki, too cute <3! December is my fav! :)

    xx

    ReplyDelete