Mar 22, 2014

100 DNI, 100 ŽENSK - VICHY KAMPANJA ZA IDEALNO KOŽO

Sem ena izmed 100-ih srečnic, ki smo dobile priložno sodelovati v VICHY-evi kampanji 100 dni, 100 žensk. Po opravljenem testu kože, sem glede na diagnozo, prejela 3 odlične izdelke (odlične zato, ker sem jih v preteklosti že testirala/uporabljala, vendar ne v tej kombinaciji), ki bodo pripomogli k moji idealni koži

Naše rezultate in izkušnje lahko spremljate na Vichy-evi spletni strani. Lahko pa tudi same odkrijete izbor izdelkov za vašo idealno kožo v pooblaščenih Vichy lekarnah oziroma tukaj.


Moj izbor sestavljajo 3-je izdelki in sicer izdelek za čiščenje kože - Normaderm piling gel za odmaševanje por (več o izdelku), izdelek za transformacijo - Idealia Life Serum za idealno kožo (več o izdelku) ter izdelek za nego kože - Idealia krema za gladko kožo in zdrav sijaj (več o izdelku).



Hvala Vichy za priložnost!

1 comment:

  1. vichy ima res top izdelke. :D imam njihov svinčnik za nepravilnosti, ki je hkrati korektor in kremo proti nepravilnostim. Oboje je super. :D

    xoxo

    ReplyDelete