Oct 14, 2014

NEW IN

Autumn has officially arrived and with it i found it necessary to pick up a few new cosmetic pieces.


First of all, i needed new fragrance for this season. I decided to buy YSL Manifesto L`Elixir.


It`s a creamy jasmin parfume with warm vanilla base note. This version of Manifesto is more concentrated and lasts longer.


Fragrance was really a must, the other items are just random picks.

P2 lipstick in shade Baker Street. Gorgeous pinky, raspberry red shade:


Nail Polishes: P2 ~ Diva Expressiva , Essie ~ Angora Cardi, Essie ~ Warm & Toasty Turtleneck


And last but not least, i got 3 amazing lip products from Labello: Repair & Beauty, Fruity Shine Cherry, Coconut Lip Butter


P.S.: What`s your favorite fragrance for fall?

13 comments:

  1. super nakupi! :)
    Essie laka sta mi ZELO všeč, še posebej Angora Cardi. <3

    Moji najljubši dišavi za jesen pa sta Lancome La vie est belle in Lady Gaga Fame. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ta Lancomov res diši, si ga pri mami tu pa tam sposodim :)

      Delete
  2. Ta parfum je fantastičen. Že zelo dolgo na moji wish listi:).Beyonce Heat parfumi - rdeč in vijoličen sta moja najljubša jesenska vonja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaz sem imela Manifesto na WL od kar je izšel, pa se mi je vedno tožilo toliko dat za parfum, zdaj pa sem si ga "podarila"- yolo moment :D

      Delete
  3. Odtenek šminke P2 je res čudovit. Mmm, jesenski parfumček, se tudi meni lušta kakšen novi, ampak moram stare zaloge prvo porabit. Mi je pa najljubši Guerlain La petite robe noir.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super šminka je, ne samo odtenek, tudi struktura- ni mat in ni preveč mastna. Pa obstojna!

      Delete
  4. Jedva čekam da vidim lakove! :)
    A Labello lip butter moram da probam. :)

    ReplyDelete
  5. te labelle sem tudi jaz dobila. :3 super so res. :)) in ta dva essie... hjoooj, povzročaš mi veliko wish listo hihi. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Res so vsi 3-je Labello izdelki super, sem full vesela, da so mi jih poslali. :)

      Delete
  6. Ooo sami super nakupi :) Moj trenutno najljubši parfum za jesen je pa Diesel Loverdose Tattoo :)

    ReplyDelete
  7. Odličen parfum :) Meni pa je za jesen super Givenchy Dahlia Divin ♥

    ReplyDelete
  8. Vse lajkam, še posebaj parfum in šminko - noro lep odtenek :)

    ReplyDelete